Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Μελαγχολία


Μακάρι να ήσουν απόψε εδώ αυτή τη στιγμή που έχω ανάγκη να μοιραστώ την αγάπη μου, τις φοβίες μου, τα πιστεύω μου αλλά κυρίως να μοιραστώ μαζί σου τα ανείπωτα εκείνα λόγια του ταραγμένου και μοναχικού μου εαυτού , που διστάζουν να εκμυστηρευτούν σε άλλους ανθρώπους. Όσα κι αν τους περιγράψω δε θα είναι αρκετά να συλλάβουν τον έρωτά μου για σένα. . . ο Dante κάποτε είπε πως «αγαπά πολύ λίγο αυτός που μπορεί να περιγράψει τον έρωτά του και εγώ δε μπορώ» κι εγώ δε μπορώ μάτια μου. . .Μόνο σε εσένα θα μπορούσα να εξηγήσω τι νιώθω, μα και με σένα οι λέξεις δε θα ήταν αρκετές. . όπλο μου θα ήταν οι πράξεις. Σ’ αγαπάω γιατί η μελαγχολία των ματιών σου μου το ζήτησε ένα βράδυ, ενώ τα χείλη σου μου έλεγαν πως δεν έπρεπε να είμαστε μαζί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ...