Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Επιθυμία και ευχή




Μια άφθαρτη αγάπη, ένας αναλλοίωτος στο χρόνο πόθος, ένα θεοποιημένο πρόσωπο και μια κομματιασμένη από μοναξιά ψυχή. . .αυτά έχω να σου προσφέρω. . . Σ’ αγάπησα με έναν ατελείωτα αυξανόμενο και άφθαρτο τρόπο, σε πόθησα, σε λάτρεψα και δε μετανιώνω για όλα αυτά. . .κι ας πονάω που είσαι μακριά μου, που μου λείπεις, που μόνο στα όνειρα μου μπορώ να σε βλέπω. . . αν κάποτε γυρίσεις, έχω τόσα να σου χαρίσω. . .ότι διαβάζω, το διαβάζω για να στο πω. . .να ακούσεις και εσύ αυτό το όμορφο που σκαρφίστηκε κάποιος, ότι μελωδία, ότι στίχο και να ακούσω θέλω να το μοιραστώ  μαζί σου. . .θέλω ότι γνωρίζω, ότι όμορφο έχω στην κατοχή μου, οτιδήποτε όμορφο μπορώ να σου προσφέρω, όταν γυρίσεις να στο προσφέρω. . . για να έχεις μόνο ομορφιά στη ζωή σου. . .Είναι ευχή μου να είμαι μέρος της ζωής σου. . .Μα είναι επιθυμία μου ρητή να είσαι ευτυχισμένος, μακριά μου αν αυτό επιθυμείς! Αν δε μπορώ να σου προσφέρω εγώ αυτήν την ευτυχία που μου προσφέρεις εσύ, τότε επιθυμία, ευχή και προσευχή μου θα είναι κάποιος άλλος να το καταφέρει. . . να χεις χαρά, όνειρα και ελπίδα! Κι αν είσαι εσύ ευτυχισμένος, θα τα καταφέρω κι εγώ. . .Σ’ αγαπάω, μόνο αυτό να θυμάσαι , τα άλλα που με ακούς να λέω δεν έχουν σημασία, αλλόκοτα και ανώριμα λόγια ερωτευμένου ανθρώπου. . .αυτό που θέλω να κρατήσεις, αυτό που ποτέ δεν αλλάζει είναι η αγάπη μου για σένα. . .Η αγάπη είναι μία, όπως μία είναι και η αλήθεια, γίνε η αλήθεια μου και μην αφήνεις να ακούγονται εκδοχές μου!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ...