Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Οι βροχές


Βλέπεις κάτι και θυμάσαι. . .
Μια φωτογραφία, ένα γραμμένο κομμάτι χαρτί με σκέψεις σου, μια λέξη, ένα ρούχο. . .
κι όλα σε φέρνουν στην ίδια κατάσταση. . . σ' αυτή την άθλια κατάσταση που καλείσαι ν' αμφισβητήσεις την κάθε στιγμή, την κάθε λέξη, την κάθε πράξη!
Ίσως όλα αυτά να είναι το μέσο να επιτευχθεί ο συνειρμός, κι από κει η ανάμνηση κι ο πόνος και ο σπαραγμός. . . ίσως αυτή η μπλούζα που ακόμα κρατώ και με την οποία κάποτε σ' αγκάλιασα να 'ναι ο τρόπος να σε νοσταλγώ όταν οι αρνητικές σκέψεις μου το απαγορεύουν, ίσως αυτή η μπλούζα να 'ναι αυτή που με έκανε να ονειρευτώ και να φανταστώ πράγματα που δεν υπήρχαν. . . ίσως η αγάπη να 'ναι αυτή η μπλούζα. . . η κάθε μπλούζα. . .ίσως η αγάπη να 'ναι το κάθε μέσο που με οδηγεί στη θύμηση σου. . .ίσως να είναι και η αξιολύπητη ανάγκη μου να νιώσω. . .αλλά ποιός ξέρει ; Πως μπορείς να ορίσεις κάτι που δεν απαντά σε νούμερα και εμείς οι άνθρωποι τόσο φτωχοί και άμυαλοι και επιφανειακοί. . .προσπαθούμε όλα να τα μετρήσουμε με τα νούμερα. . .και τι σημασία έχουν τα νούμερα ; Όταν δε μπορώ πια να συγκρατήσω τις ώρες, τα λεπτά και τα δευτερόλεπτα που είμαι μακριά σου;
Πόσο φτωχοί είμαστε και πόσο μόνοι θα καταλήξουμε;
Συγχώρα με, ξέφυγα πάλι. . .
Συγχώρα με, καληνύχτα!!!



Υ.Γ : Συνοδεύστε το με   http://www.youtube.com/watch?v=XHIjaueMxLc

6 σχόλια:

  1. ωραίο blog, ωραία ανάρτηση ωραία σκέψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μου αρέσει η πένα σου.. κάπως έτσι
    γράφω κι εγώ τις σκέψεις μου, λίγο
    πριν το ξημέρωμα.. καλωσόρισες λοιπόν
    στη γειτονιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάλι και απόψε το φεγγάρι, παίζοντας κρυφτό
    με τα σύννεφα.. μάλλον βαρέθηκε να μου κάνει
    παρέα και κρύφτηκε πίσω από την απέναντι ταράτσα..
    πόσο όμορφα γράφεις.. καληνύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και εκεί που τριγυρνάς λίγο πριν το ξημέρωμα θα βρεις και ακόμα μια παρέα. . .τον ήλιο να σε καλημερίζει! και να σου δίνει νέα ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ...